- Katılım
- 10 Nis 2026
- Mesajlar
- 34
- Tepkime puanı
- 4
Hafta sonu yağmurluydu, hafta içi ise güneşli ve güzel başladı. İş çıkışı akşam yol üzerinde kaldırım, park ve toprak oranlı yollarda kraliçe arayışım oldu; fakat işçilere bile rastlamadım. Karadeniz Bölgesi için erken mi diye düşünüyorum. Aslında tam uçuş vakti ama hiç denk gelmedim. Sizce normal mi?
Moderatör tarafında düzenlendi: