Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
✘ Cevaplanmamış Konular
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Neler yeni
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Son aktivite
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktivite
KAHN
,
Tarantula
forumunda
Tarantula Isırık
başlıklı bir konu başlattı.
Merhaba, herkese iyi hobiler dilerim.Diyelimki olası bir tarantula tarafından ısırıldım.Hastaneye gittiğim zaman şu tür tarantula beni...
Çarşamba saat 19:44'de
ERTEMi
,
Noluyor?
başlıklı konuya cevap yazdı.
Öncelikle sakin oluyorsun, eğer beslemediysen besleme yap ama sakince.
Çarşamba saat 19:42'de
KAHN
Tarantula Isırması - İlk Yardım ve Yapılacaklar
konusundaki
talha55 mesajınıza
Beğendim
tepkisini verdi.
Evet zaman geçmiş ama benimde aklımda bu soru var cevap verilmemiş sanırım.
Çarşamba saat 19:41'de
KAHN
Tarantula Isırması - İlk Yardım ve Yapılacaklar
konusundaki
qpuad mesajınıza
Beğendim
tepkisini verdi.
Merhaba hobiye yeni başlayacağım, herhangi bir ısırılma sonucu hasteneye gittik diyelim ve işte şu tür tarantula tarafından ısırıldım...
Çarşamba saat 19:41'de
KingCat
Grubu ne?
konusundaki
Poosedion mesajınıza
Beğendim
tepkisini verdi.
Yüksek olasılıkla Formica rufibarbis gruptan kraliçe. Makro düzeyde mesosoma ve kafa fotoğrafları çekebilir misin?
Çarşamba saat 19:32'de
Gökdennz
,
Noluyor?
başlıklı konuya cevap yazdı.
Tamam işte hocam gerilmene gerek yok diyorum işçiler çıkmış zaten. Dediğim gibi bal su karışımı ver sonraki gün tohumlarını at tüpün...
Çarşamba saat 19:25'de
İlyas16
Cataglyphis için bunu yapmalı mıyım?
konusundaki
Babuş mesajınıza
Beğendim
tepkisini verdi.
Deneyeceğim ama yanmaz mı ki? Sağol bu arada.
Çarşamba saat 19:25'de
Gökdennz
Hangileri odun formicarium'da yaşamaya uygun?
konusundaki
isimsizadam mesajınıza
Beğendim
tepkisini verdi.
Şeffaf pleksi camı gerekli ölçülerde kesip akvaryum silikonu ile yapıştıracağım için kaçma sorunu yaşamayacağım.
Çarşamba saat 19:24'de
B
Babuş
,
Cataglyphis için bunu yapmalı mıyım?
başlıklı konuya cevap yazdı.
Deneyeceğim ama yanmaz mı ki? Sağol bu arada.
Çarşamba saat 19:23'de
İlyas16
,
Cataglyphis için bunu yapmalı mıyım?
başlıklı konuya cevap yazdı.
Tam ben de bilmiyorum, o tarz silis kumlar fırında ısıtılıyor ve parazit riski sıfıra iniyor galiba.
Çarşamba saat 19:19'de
K
karıncam61
,
Tür Sorgulama
forumunda
Kraliçe mi?
başlıklı bir konu başlattı.
Cataglyphis kraliçesi mi yoksa işçi mi?
Çarşamba saat 19:17'de
isimsizadam
,
Hangileri odun formicarium'da yaşamaya uygun?
başlıklı konuya cevap yazdı.
Şeffaf pleksi camı gerekli ölçülerde kesip akvaryum silikonu ile yapıştıracağım için kaçma sorunu yaşamayacağım.
Çarşamba saat 19:06'de
anakin
,
Bu karınca kraliçe mi? Eğer kraliçeyse, türü nedir?
başlıklı konuya cevap yazdı.
tetramorium sp. kraliçesi.
Çarşamba saat 19:04'de
anakin
,
Tür Sorgulama
forumunda
Grubu ne?
başlıklı bir konu başlattı.
Çarşamba saat 19:04'de
P
Poyraz404
,
Noluyor?
başlıklı konuya cevap yazdı.
Dostum düzine oldu ilk işçim değil
Çarşamba saat 19:03'de
Ana sayfa
Neler yeni
Üst