Outworlde koyacağım tüp ile birlikte. Daha yumurtası falan yok. Kum aldım yere koymak için de acaba yıkamalı mıyım? Çünkü açık şekilde aldım ama yıkarsam kurutmam da gerekir. Kraliçe 3 gündür bende yıkayıp kurutana kadar tüpte kalsa sıkıntı olur mu?
Allah Allah. Yıkamanın ardından mı??Eğer kumu dışarıdan bulduysanız, yıkamaktan ziyade fırında ısıtmanız lazım diye biliyorum.
Deneyeceğim ama yanmaz mı ki? Sağol bu arada.Tam ben de bilmiyorum, o tarz silis kumlar fırında ısıtılıyor ve parazit riski sıfıra iniyor galiba.