- Katılım
- 15 Ocak 2022
- Mesajlar
- 107
- Tepkime puanı
- 70
Nemlendirme konusunu tüplerle sağlamayı planlıyorum. O yüzden küf sorun olmayacaktır. Benim esas korkum odunu kemirip kaçmaları yönünde.Aslında hapsi bir şekilde yaşayabilir ama odundan küf/mantar problemi gördüğüm kadarıyla sık yaşanıyor bu yüzden ben ahşaptan formikaryum yapmanızı önermem.
Bilmiyorum daha önce hiç deneyimim olmadı. Ben olsam tapinoma ve camponotusda kullanmazdım. Birinin çenesi çok kuvvetli diğeri de kaçmaya çok meyilli.Nemlendirme konusunu tüplerle sağlamayı planlıyorum. O yüzden küf sorun olmayacaktır. Benim esas korkum odunu kemirip kaçmaları yönünde.
Ahşap formicarium yapıldığında dışında sert bir cisimler kaplama yapılıyor dostum, yoksa kaçmaları çok yüksek ihtimal.Sahip olduğum Camponotus, Lasius, Tapinoma ve Oxyopomyrmex cinslerinden hangileri ahşap/odun formicarium'da yaşamaya uygun?
Şeffaf pleksi camı gerekli ölçülerde kesip akvaryum silikonu ile yapıştıracağım için kaçma sorunu yaşamayacağım.Ahşap formicarium yapıldığında dışında sert bir cisimler kaplama yapılıyor dostum, yoksa kaçmaları çok yüksek ihtimal.