Transfer Hakkında

memed

Yumurta
Üye
Katılım
6 Haz 2026
Mesajlar
34
Tepkime puanı
6
Merhabalar. Messor kolonimin eski tüpünde su bittiği ve nem de çok az kaldığı için transfer yapmayı düşünüyorum. 2 tüpün arasını elektrik bandı ile kapatacağım fakat 2 sorum var. 1.si oda ışığı yeter mi transfer için? 2. sorum da elektrik bandına küçük bir iğne ile delik açmama gerek varmı? Teşekkür ederim. 🙂
 

DorukBey

Minör
Üye
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
323
Çözümler
5
Tepkime puanı
154
Elektrik bandı iz bırakabilir kağıt bant daha mantıklın olur. Tüpler neredeyse bir birine değecek seviyede olsun bir kaçta delik açın. Tüpteki su tam kurumadıysa sizi uğraştırır biraz daha bekleyebilirsiniz. Oda ışığıda türden koloniden koloniye göre değişir tüpteki nem bile etkili ama hızlandırmak için ışık tutabilirsiniz.
 

memed

Yumurta
Üye
Katılım
6 Haz 2026
Mesajlar
34
Tepkime puanı
6
Elektrik bandı iz bırakabilir kağıt bant daha mantıklın olur. Tüpler neredeyse bir birine değecek seviyede olsun bir kaçta delik açın. Tüpteki su tam kurumadıysa sizi uğraştırır biraz daha bekleyebilirsiniz. Oda ışığıda türden koloniden koloniye göre değişir tüpteki nem bile etkili ama hızlandırmak için ışık tutabilirsiniz.

Kağıt bant bulamadım maalesef.
 

Ekli dosyalar

  • 17818932340461698959004252511315.jpg
    17818932340461698959004252511315.jpg
    73 KB · Görüntüleme: 4
  • 17818932444722108471665899352102.jpg
    17818932444722108471665899352102.jpg
    71.8 KB · Görüntüleme: 4
Üst