Merhabalar. Messor kolonimin eski tüpünde su bittiği ve nem de çok az kaldığı için transfer yapmayı düşünüyorum. 2 tüpün arasını elektrik bandı ile kapatacağım fakat 2 sorum var. 1.si oda ışığı yeter mi transfer için? 2. sorum da elektrik bandına küçük bir iğne ile delik açmama gerek varmı? Teşekkür ederim. 🙂