The Walking Dead (teltale)

yağızalp

Majör
Üye
Katılım
30 Ocak 2026
Mesajlar
749
Çözümler
12
Tepkime puanı
422
The Walking Dead oyununu Tuğkan Abi'den (Elraenn) izleyip bitirdikten sonra acayip üzülmüştüm. Sanki o oyun benim hayatımmış gibi gelmiş, bittikten sonra bir hafta boyunca amaçsız kalıp sürekli boşluğa bakmıştım. Şimdi düzeldim. Bu oyunu bitirince benim gibi hissedenler oldu mu? Ayrıca bu oyun beni neden bu kadar çok etkiledi?
 

sedatettin

Media
Üye
Katılım
15 Nis 2026
Mesajlar
382
Çözümler
9
Tepkime puanı
206
Böyle hikayeli veya çok sevdiğimiz oyunlar bitince doğal olarak bir şey eksikmiş gibi geliyor, çünkü onun için emek vb. şeyler vermiş oluyoruz, ben portal 2 bitirdiğimde çok amaçsız kalmıştım aynı, ama geçiyor çok takılmamak lazım
 

talha55

Nanitik
Üye
Katılım
30 Kas 2025
Mesajlar
268
Tepkime puanı
116
Bende hitman serisini tamamen baştan sona bitirdiğimde aynısı oldu, Karakterleri benimseyip birnevi hayran kalıyoruz geçiyo zamanla çok takmamak lazm yani.
 
Üst