- Katılım
- 30 Ocak 2026
- Mesajlar
- 749
- Çözümler
- 12
- Tepkime puanı
- 422
The Walking Dead oyununu Tuğkan Abi'den (Elraenn) izleyip bitirdikten sonra acayip üzülmüştüm. Sanki o oyun benim hayatımmış gibi gelmiş, bittikten sonra bir hafta boyunca amaçsız kalıp sürekli boşluğa bakmıştım. Şimdi düzeldim. Bu oyunu bitirince benim gibi hissedenler oldu mu? Ayrıca bu oyun beni neden bu kadar çok etkiledi?