Sizce şimdilik yeterli mi? Tüpün içine geçer mi?

Babuş

Pupa
Üye
Katılım
23 Haz 2025
Mesajlar
151
Çözümler
8
Tepkime puanı
77
Arkadaşlar yeni bulduğum cata kraliçesi için şöyle bir ow yaptım. Cam bir ow yapacaktım ama elimde bunlar vardı geçici bir ow(1 ay falan kullanma planlarım var). Sizce uygun mu yani iş görür mü? Isıtıcı ampul aldım sadece masa lambası tarzı bişey de alacağım ama 3-4 gün sonra sıkıntı olur mu o zamana kadar? Son sorum da şu tüpün içine geçer mi çünkü şuan hareketsiz şekilde dışarıda duyuyor. İlginiz için sağolun.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20260628_202040.jpg
    IMG_20260628_202040.jpg
    113.7 KB · Görüntüleme: 12

bezgin

Yumurta
Üye
Katılım
8 Haz 2026
Mesajlar
2
Tepkime puanı
2
Selam,
Tüpün içerisinde yumurta mevcut mu ? Bana ow için biraz aceleci davranmışsın gibi geldi.
İyi forumlar,
 

Babuş

Pupa
Üye
Katılım
23 Haz 2025
Mesajlar
151
Çözümler
8
Tepkime puanı
77
Selam,
Tüpün içerisinde yumurta mevcut mu ? Bana ow için biraz aceleci davranmışsın gibi geldi.
İyi forumlar,
Hayır aksine yeni buldum karıncayı. Ama bilmiyorum yani catalarda böyle yapılıyor sanıyordum. Eğer sıkıntıysa koyabilirim geri
 

bezgin

Yumurta
Üye
Katılım
8 Haz 2026
Mesajlar
2
Tepkime puanı
2
Hayır aksine yeni buldum karıncayı. Ama bilmiyorum yani catalarda böyle yapılıyor sanıyordum. Eğer sıkıntıysa koyabilirim geri
Hayır, sıkıntı oluşturmaz hayırlı olsun. Yuvanın ağzını biraz kum ile kraliçenin geçebileceği şekilde daraltmanı önerebilirim ki tüpteki nem oranını koruyabil hem kraliçe de kendini daha güvende hissedip yumurtlama ihtimalini azda olsa artırabilir. Masa lamban da gelene kadar biraz gözlemleyip bizlere tecrübelerinden bahsedersin.
 
Üst