Arkadaşlar yeni bulduğum cata kraliçesi için şöyle bir ow yaptım. Cam bir ow yapacaktım ama elimde bunlar vardı geçici bir ow(1 ay falan kullanma planlarım var). Sizce uygun mu yani iş görür mü? Isıtıcı ampul aldım sadece masa lambası tarzı bişey de alacağım ama 3-4 gün sonra sıkıntı olur mu o zamana kadar? Son sorum da şu tüpün içine geçer mi çünkü şuan hareketsiz şekilde dışarıda duyuyor. İlginiz için sağolun.