Anladım, Teşekkürler.İkiside organik bazlı olduğu için çok fark etmez. Ama ben şahsen pla kullanıyorum.
İkiside uygun ama bilgin olsun pla nem çeken bir filament bu yüzden petg daha avantajlı ama 1 yıllık gibi bir kulanımda da dezavantaj sağlamaz.Camponotus kolonim için 3D yazıcıda formikaryum basmayı planlıyorum; filament seçimi konusunda PLA mı yoksa Hyper PETG mi daha uygun bir tercih olur?