- Katılım
- 23 Haz 2025
- Mesajlar
- 63
- Tepkime puanı
- 21
yaklaşık 2 ay önce bulduğum messorumun 2 işçisi çıktı. Nasıl beslenmeliyim outworld’de mi yem vermeliyim?
Moderatör tarafında düzenlendi:
Tohum verebilirsin suanlik 2,3 tane kuş yemi falan outworlde gerek yok.yaklaşık 2 ay önce bulduğum messorumun 2 işçisi çıktı. Nasıl beslenmeliyim outworld’de mi yem vermeliyim?
Outworld iki işçi için fazla kaçar o yüzden tüp içine 3 günde bir şekerli su, haftada bir un kurdu gibi canlı yem ve birkaç tohum bırakabilirsiniz.yaklaşık 2 ay önce bulduğum messorumun 2 işçisi çıktı. Nasıl beslenmeliyim outworld’de mi yem vermeliyim?
Kimse yazmamış fakat kabuklu tohum vericekseniz kabuğunu kırıp vermeyi unutmayın nanitik işçiler kuş yemi gibi sert kabuklu tohumları kıramayabiliyoryaklaşık 2 ay önce bulduğum messorumun 2 işçisi çıktı. Nasıl beslenmeliyim outworld’de mi yem vermeliyim?
neden ölmüş olablirHerkese teşekkürler ama malesef karıncamı bugün ölü buldum 2 işçisi artık kraliçesiz....
En son neler yapmıştınız? Bir bilgi geçebilir misiniz?Herkese teşekkürler ama malesef karıncamı bugün ölü buldum 2 işçisi artık kraliçesiz....
neden ölmüş olablir
En son şekerli su beslemesi yaparken kaçar salar dışarı girmesinler dediğim alana düştü orda nazikça bir parça ile yerine koydumEn son neler yapmıştınız? Bir bilgi geçebilir misiniz?
En son şekerli su beslemesi yaparken kaçar salar dışarı girmesinler dediğim alana düştü orda nazikça bir parça ile yerine koydum
Anlamadım, şekerli suyu fazla mı kaçırdınız? Yüksek bir yerden mi düştü?En son şekerli su beslemesi yaparken kaçar salar dışarı girmesinler dediğim alana düştü orda nazikça bir parça ile yerine koydum