messorumu nasıl beslemeliyim?

Hayrunnisa

Larva
Üye
Katılım
23 Haz 2025
Mesajlar
63
Tepkime puanı
21
yaklaşık 2 ay önce bulduğum messorumun 2 işçisi çıktı. Nasıl beslenmeliyim outworld’de mi yem vermeliyim?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Cio

Süper Koloni
Moderatör
Yardımsever
Forum Delisi
Deneyimli Hobici
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
2,749
Çözümler
380
Tepkime puanı
2,846
yaklaşık 2 ay önce bulduğum messorumun 2 işçisi çıktı. Nasıl beslenmeliyim outworld’de mi yem vermeliyim?
Outworld iki işçi için fazla kaçar o yüzden tüp içine 3 günde bir şekerli su, haftada bir un kurdu gibi canlı yem ve birkaç tohum bırakabilirsiniz.
 

Hasancık

Phragmotic
Üye
Katılım
8 Haz 2024
Mesajlar
768
Çözümler
21
Tepkime puanı
555
yaklaşık 2 ay önce bulduğum messorumun 2 işçisi çıktı. Nasıl beslenmeliyim outworld’de mi yem vermeliyim?
Kimse yazmamış fakat kabuklu tohum vericekseniz kabuğunu kırıp vermeyi unutmayın nanitik işçiler kuş yemi gibi sert kabuklu tohumları kıramayabiliyor
 

Hayrunnisa

Larva
Üye
Katılım
23 Haz 2025
Mesajlar
63
Tepkime puanı
21

Ekli dosyalar

  • IMG20260429203848.jpg
    IMG20260429203848.jpg
    20.1 KB · Görüntüleme: 23

erdemkarınca

Larva
Üye
Katılım
29 Nis 2026
Mesajlar
90
Tepkime puanı
26
Bunun sebebi kraliçe çok strese girmiş olması olabilir özellikle o yere düştüğü zaman olan sarsıntıdada iç organlarını zarar vermiş veya aşırı strese girmiş olabilir başın sağolsun
 

Digna34

Larva
Üye
Katılım
27 Nis 2026
Mesajlar
52
Tepkime puanı
31
En son şekerli su beslemesi yaparken kaçar salar dışarı girmesinler dediğim alana düştü orda nazikça bir parça ile yerine koydum
Anlamadım, şekerli suyu fazla mı kaçırdınız? Yüksek bir yerden mi düştü?
Yüksek yerden düştüyse çok kez aksaklık yaşamış olarak söylüyorum, genelde bir sakatlanma olmadığı sürece ölmezler. Stres olayı ama doğru, strese girip ölebilir.
Şekerli su olayı zaten tamamen bir talihsizlik, yine strese girip ölebilir. Asıl neden genellikle strese bağlı oluyor ama bilmediğimiz için tam bir şey diyemeyiz.
 
Üst