Messor hakkında

Caramel

Yumurta
Üye
Katılım
18 Nis 2026
Mesajlar
28
Tepkime puanı
9
Messor kraliçemin yanlış saymadıysam 17 işçisi var. İlerleyen zamanlarda sizce formikaryuma geçmem gerekiyormu yoksa internetten 2'li tüp çoğaltıcı alıp, karıncaları ona mı bağlamam daha doğru olur?
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20260618_232821.jpg
    IMG_20260618_232821.jpg
    71 KB · Görüntüleme: 16
  • 1781862997386830049479750038999.jpg
    1781862997386830049479750038999.jpg
    23.4 KB · Görüntüleme: 16
Moderatör tarafında düzenlendi:

Mikrox

Minör
Üye
Katılım
12 Nis 2026
Mesajlar
243
Çözümler
1
Tepkime puanı
273
Messor kraliçemin yanlış saymadıysam 17 işçisi var. İlerleyen zamanlarda sizce formikaryuma geçmem gerekiyormu yoksa internetten 2'li tüp çoğaltıcı alıp, karıncaları ona mı bağlamam daha doğru olur?
Tüp çoğaltıcı sizin için en iyisi olur. Yaklaşık 40 işçi olduktan sonra formicariuma geçmek sizi hem yormaz hemde daha sağlıklı bir ilerleme katedersiniz.
 
Üst