- Katılım
- 18 Nis 2026
- Mesajlar
- 28
- Tepkime puanı
- 9
Messor kraliçemin yanlış saymadıysam 17 işçisi var. İlerleyen zamanlarda sizce formikaryuma geçmem gerekiyormu yoksa internetten 2'li tüp çoğaltıcı alıp, karıncaları ona mı bağlamam daha doğru olur?
Ekli dosyalar
Moderatör tarafında düzenlendi: