İkili Tetramorium

sedatettin

Nanitik
Üye
Katılım
15 Nis 2026
Mesajlar
279
Tepkime puanı
136
Merhabalar, daha önce 2 li tetramorium yapmış olan var mı?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

yücehayvanat

Pupa
Üye
Katılım
23 Ocak 2025
Mesajlar
100
Çözümler
3
Tepkime puanı
72
Hocam ben 6lı yaptım koloni mitelardan dolayı ölmeden önce 30 civarı işçiye ulaştım asıl problem de bu 6 kraliçeli bir setup o kadar pisliğe yol açıyor ki temizliğe yetişemiyorum bir de dürüst olmak gerekirse bendeki koloninin işçilerden sonra multiqueen kalma başarısı tamamen şans işi pleometrosis de birbirlerine tahammül edebilirler ama işçilerden sonra çok büyük ihtimal bir kraliçeyi kaybedersiniz
 
Üst