Hocam ben 6lı yaptım koloni mitelardan dolayı ölmeden önce 30 civarı işçiye ulaştım asıl problem de bu 6 kraliçeli bir setup o kadar pisliğe yol açıyor ki temizliğe yetişemiyorum bir de dürüst olmak gerekirse bendeki koloninin işçilerden sonra multiqueen kalma başarısı tamamen şans işi pleometrosis de birbirlerine tahammül edebilirler ama işçilerden sonra çok büyük ihtimal bir kraliçeyi kaybedersiniz