Cataglyphis kraliçesi yumurtlamıyor

omereymenc

Majör
Üye
Katılım
29 Mar 2025
Mesajlar
538
Çözümler
48
Tepkime puanı
484
8 gün önce Cataglyphis cursor gruptan kraliçe buldum. Bulduğum gün beslenmesini yaptım. Besin olarak şekerli su ve un kurdu verdim. Boşta Outworld'um olmadığı için test tüpünde besledim, kum koymadım. Bugün baktığımda kraliçenin tek işi giriş pamuğunu kazmak olmuş. Bakarkende giriş pamuğunu canla başla kazıyordu. Sizce outworld bağlamam gerekli mi? Kum kullanmalı mıyım? Birde bulduğum kraliçe yuvasını kazmış ve yumurtlamış, yemek aramaya çıkan bir kraliçe olabilir mi? Öyleyse tekrar yumurtlaması için ne yapabilirim? Önerilerinizi bekliyorum.
 

anakin

Süper Koloni
Yardımsever
Üye
Katılım
18 Nis 2025
Mesajlar
2,520
Çözümler
122
Tepkime puanı
2,315
8 gün önce Cataglyphis cursor gruptan kraliçe buldum. Bulduğum gün beslenmesini yaptım. Besin olarak şekerli su ve un kurdu verdim. Boşta Outworld'um olmadığı için test tüpünde besledim, kum koymadım. Bugün baktığımda kraliçenin tek işi giriş pamuğunu kazmak olmuş. Bakarkende giriş pamuğunu canla başla kazıyordu. Sizce outworld bağlamam gerekli mi? Kum kullanmalı mıyım? Birde bulduğum kraliçe yuvasını kazmış ve yumurtlamış, yemek aramaya çıkan bir kraliçe olabilir mi? Öyleyse tekrar yumurtlaması için ne yapabilirim? Önerilerinizi bekliyorum.
Bence klasik cata kurulumundan şaşmayön. Bulduğunuz bölgeden işçi eklemesi yapabilirsiniz, faydasının dokunacağını düşünüyorum.
 

yücehayvanat

Pupa
Üye
Katılım
23 Ocak 2025
Mesajlar
100
Çözümler
3
Tepkime puanı
72
Hocam catagylphis cinsinden karıncalar mutlaka outworlde ihtiyaç duyarlar diye biliyorum kraliçe dışarıya çıkıp beslenmek istiyordu muhtemelen ayrıca outworld belirli şartlarda olmalı sıcaklık ve nem gibi isterseniz işçi de ekleyebilirsiniz ekleyeceğiniz işçi mümkünse minör olsun
 
Üst