- Katılım
- 29 Mar 2025
- Mesajlar
- 538
- Çözümler
- 48
- Tepkime puanı
- 484
8 gün önce Cataglyphis cursor gruptan kraliçe buldum. Bulduğum gün beslenmesini yaptım. Besin olarak şekerli su ve un kurdu verdim. Boşta Outworld'um olmadığı için test tüpünde besledim, kum koymadım. Bugün baktığımda kraliçenin tek işi giriş pamuğunu kazmak olmuş. Bakarkende giriş pamuğunu canla başla kazıyordu. Sizce outworld bağlamam gerekli mi? Kum kullanmalı mıyım? Birde bulduğum kraliçe yuvasını kazmış ve yumurtlamış, yemek aramaya çıkan bir kraliçe olabilir mi? Öyleyse tekrar yumurtlaması için ne yapabilirim? Önerilerinizi bekliyorum.