- Katılım
- 8 May 2026
- Mesajlar
- 157
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 120
Merhaba bugün konu açmıştım zaten ama aklımda biraz soru işareti var. Öncelikle tek kraliçe için outworld yapmalı mıyım? Elimde küçük bir sürü pleksi kutu var; outworld'e çevirip beslemeleri oradan mı yapayım? Ve elimde canlı yem olmadığı için şekerli su ne kadar götürür beslemede? Doğadan işçi alıp ekleyeyim mi, yoksa ilk işçi çıkana kadar beklemeli miyim? Outworld'de kum çakıl kullanmak zorunda mıyım, sadece kum işimi görür mü? Sıcaklığı nasıl ayarlamalıyım? Bulunduğum oda 25-28 dereceleri görüyor. Rehberden baktım, ısı ışını lamba ile çözün diyor.
;
bu ürün işimi görür mü? Önerebileceğiniz başka ürün var mı? Outworld'ü de akvaryum 20x20x20 düşünüyorum, işimi görür mü?
;bu ürün işimi görür mü? Önerebileceğiniz başka ürün var mı? Outworld'ü de akvaryum 20x20x20 düşünüyorum, işimi görür mü?
Moderatör tarafında düzenlendi: