- Katılım
- 10 Haz 2026
- Mesajlar
- 23
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 8
Merhabalar, elimde cataglyphis aenescenes olduğunu düşündüğüm bir kraliçem var. Türünü bulduktan sonra araştırma fırsatım oldu. Şu anlık birkaç yumurtası var görünüyor. Yere pamuk sermiş üstüne yumurtaları dizmiş. İşçi eklemenin faydalı olduğunu yazanlar olmuş. Normalde tüpte claustral olarak bekletecektim ama semi claustral olduğunu öğrenince ufak bir outworld yapıp oraya taşıyacağım. 10luk tüplerim var birkaç adet sadece başka tüpüm yok. Demem o ki farklı nemlilik oranına sahip 3 veya 2 adet tüpü outworldde kuma gömsem ve bir adet de işçi bulup eklesem yuvam genişledi diyip veya işçiyi kabul etmeyip stresten yumurtlamayı keser mi? Yapacaklarım doğru mu? Değilse önerileriniz nedir? Bir de normal armut ampullerden kullansam olur mu ısıtmaya yoksa önerdiğiniz bir ürün var mı?