Dün bulduğum Formica kraliçesini test tüplerim dolu oldukları için bir kavanoza ıslak bir parça pamukla beraber koydum. Test tüpleri bugün yarın gelirler, manuel şekilde aktarmayı düşünüyorum ama stresli bir tür olduğundan yerini hiç benimsemez, iyice strese girer, kaçmaya çalışıp yumurtalarını yer diye korkuyorum. Kavanozla test tüpünü nasıl bağlayabilirim? Streç filmden bir tünel yapsam olur mu mesela? Kavanozda kalan, test tüpüne geçecek ve yumurtalı kraliçelerim de var ve yumurtalarını manuel aktarabileceğimi sanmıyorum ezebilirim. Ama yumurtalarını uzun süre aktarmayıp inat ederlerse de havasız kalırlar. Ne yapabilirim? Tecrübe veya fikriniz var mı?