Balık besleme hobisine 10L lik bir akvaryumla başladım ama artık daha büyük bir akvaryumla devam etmek istiyorum.
Akvaryum fiyatlarına baktığımda ise fiyatların çok arttığını gördüm. Bende hem maliyeti düşürmek hem de kendim yaparak zaman geçirmek istedim.
60-70 L lik bir akvaryum yapmayı planlıyorum 60 × 30 × 40 civarı bir akvaryum kurmayı planlıyorum. Hesapladığımda 1 metrekare cam gideceğini gösteriyordu.
Bu akvaryumun maliyeti ne olur?
boyut ve litrelerde başka önerileriniz var mı?
Akvaryum fiyatlarına baktığımda ise fiyatların çok arttığını gördüm. Bende hem maliyeti düşürmek hem de kendim yaparak zaman geçirmek istedim.
60-70 L lik bir akvaryum yapmayı planlıyorum 60 × 30 × 40 civarı bir akvaryum kurmayı planlıyorum. Hesapladığımda 1 metrekare cam gideceğini gösteriyordu.
Bu akvaryumun maliyeti ne olur?
boyut ve litrelerde başka önerileriniz var mı?