Hocam pararazitik olunca ne oluyor?Siyah olan parazitik lasius sp. turuncu olan pheidole sp.
Diğer kolonilere ihtiyaç duyuyor onları köleleştiriyor.Hocam pararazitik olunca ne oluyor?
Doğaya Salıyım mı?Diğer kolonilere ihtiyaç duyuyor onları köleleştiriyor.
Salsanız daha iyi olur. Esaret ortamında bakılabiliyor mu bilmiyorum.Doğaya Salıyım mı?
Yani isterseniz deneyin başka bir koloninizi harcamak isterseniz. Hem bizlerde öğrenmiş oluruz.Doğaya Salıyım mı?