- Katılım
- 21 Haz 2026
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 1
Merhaba, herkese iyi hobiler dilerim.Diyelimki olası bir tarantula tarafından ısırıldım.Hastaneye gittiğim zaman şu tür tarantula beni ısırdı,dersem ihbar vb. birşey ile karşılaşırmıyım? Hastaneye gittiğim zaman sadece örümcek ısırdı,demem yeterli olurmu,alerjim olup olmadığını ısırılmadan nasıl öğrenebilirim? Teşekkürler.