Sultan ve Gün arkadaşları Günlüğü

CLYENSE

Minör
Üye
Katılım
11 Tem 2025
Mesajlar
246
Çözümler
3
Tepkime puanı
224
Evet, uzun bir aradan sonra tekrardan bu hobiye başladığım 'Sultan' adlı kraliçemin gelişimini ve şu an neler olduğunu sizinle paylaşmak istiyorum. Bu süre zarfında karıncalar hakkında bilgi almaya ve her gün yeni şeyler öğrenmeye çalıştım; bir nebze başardım da sayılır. Günlüğüm, kolonimdeki önemli gelişimleri sizlerle paylaştığım bir yer olacak. Umarım gördüğünüzde içinizi bir nebze ısıtacak bir koloni olur. Ayrıca yeni edindiğim hedef, bir Camponotus koleksiyonu kurmak. Elimde şu an Xerxes, Sanctus, Baldacci ve Festai gruplarından Camponotus’lar var. Yakın zamanda Lateralis ve Samius da edineceğim. Ağustos gibi ise bir Asya karıncası olan Camponotus singularis elde ederek koleksiyonumu büyüteceğim. Bu günlüğümde ağırlıklı olarak Camponotus’ları ve Van sınırında bulunmuş Instabilis grubundan Messor’larımın renklerinin değişimini gözlemleyeceğiz. Şimdiden iyi okumalar, herkese iyi hobiler dilerim!

Sultan
( Camponotus Sanctus )
Koloni Yaşı 11 Ay

görsel_2026-06-19_233905997.pnggörsel_2026-06-19_234105178.png

Makbule
( Camponotus Festai )
Koloni Yaşı 4 Ay
görsel_2026-06-19_234135060.png

Akide Şekeri
( Campononotus Baldacci )
Koloni Yaşı 5 ay
görsel_2026-06-19_234509943.png


Gotik
( Camponotus Xerxes )
Koloni Yaşı 1 Hafta :D

görsel_2026-06-19_235029061.pngEkran görüntüsü 2026-06-19 234737.png


Sultan'ın bir major işçisi geçen hafta çıktı hayırlısıyla. Kolonilerim şu anlık böyle görünüyor. Bir sonraki günlük güncellemesinde görüşmek üzere... Karınca Çiftliği'nde tekrardan, yeniden aktif olacağım umarım. Malum yaz geldi, artık buranın da canlanması lazım. Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere!
 

ERTEMi

Larva
Üye
Katılım
30 May 2026
Mesajlar
83
Tepkime puanı
34
Hocam bir sorum olucakdı. Akide Şekerinin ow sistemini nerden temin ettiniz acaba
 

CLYENSE

Minör
Üye
Katılım
11 Tem 2025
Mesajlar
246
Çözümler
3
Tepkime puanı
224
Hocam bir sorum olucakdı. Akide Şekerinin ow sistemini nerden temin ettiniz acaba
Akide şekerinin outworld sistemini bir arkadaştan satın almıştım. Eğer STL dosyasını merak ediyorsanız gün içinde bulup size DM üzerinden ileteceğim.
 

anakin

Süper Koloni
Yardımsever
Üye
Katılım
18 Nis 2025
Mesajlar
2,552
Çözümler
124
Tepkime puanı
2,355
Çok tatlı bir günlük takipteyim. Nice büyük koloniler kurmanız dileğiyle.
 
Üst