Uzun zamandır etrafta bir kraliçe arıyordum fakat son dönemlerde hiç bulamadığım için aramayı bırakmıştım. Bugün şans eseri dışarıda otururken ayağımın yanından bu arkadaş geçti. Şimdi bu benim ilk deneyimim, o yüzden yardıma ihtiyacım var.
Yeri sizce nasıl? Ben bildiğim kadarıyla en iyisini yapmaya çalıştım.
Bu karıncanın türü ne?
Kraliçe mi yoksa prens mi?
Eksik veya yapılması gereken ne var? Biraz bilgilendirilmeye ihtiyacım var, yardım edin lütfen.
İlk yakaladığımda aşırı derecede hareketli ve kaçmaya çalışıyordu fakat birkaç saat sonra eve geldiğimde neredeyse çok az hareket ettiğini fark ettim. Bu normal mi?
Hava girişini oldukça az kapattım, boğulmaması için. Ondan olduğunu düşünmüyorum, sizce neden?
Yeri sizce nasıl? Ben bildiğim kadarıyla en iyisini yapmaya çalıştım.
Bu karıncanın türü ne?
Kraliçe mi yoksa prens mi?
Eksik veya yapılması gereken ne var? Biraz bilgilendirilmeye ihtiyacım var, yardım edin lütfen.
İlk yakaladığımda aşırı derecede hareketli ve kaçmaya çalışıyordu fakat birkaç saat sonra eve geldiğimde neredeyse çok az hareket ettiğini fark ettim. Bu normal mi?
Hava girişini oldukça az kapattım, boğulmaması için. Ondan olduğunu düşünmüyorum, sizce neden?
Moderatör tarafında düzenlendi:
