Outworld Hk.

nevzatgns19

Larva
Üye
Katılım
29 May 2026
Mesajlar
74
Çözümler
1
Tepkime puanı
34
Ekte de gördüğünüz üzere geçtiğimiz günlerde Messorlarımı ow'ye bağladım. 4 işçisi var bir tanesi sakat. Merak ettiğim bir şey var: ow'deki yemlikten tüpün içine tohum taşımıyorlar, işçileri bir kaç defa dışarda gördüm besin açısından bir sorun teşkil eder mi? Ow'yi sökmeli miyim?
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.07.25.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.07.25.jpeg
    20.9 KB · Görüntüleme: 19
  • WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.jpeg
    20.1 KB · Görüntüleme: 19

yağızalp

Majör
Üye
Katılım
30 Ocak 2026
Mesajlar
710
Çözümler
9
Tepkime puanı
387
Erken bağlamışsınız 4 işçi için outworlde gerek yok 10 işçiyi bekleyin en az
 

talha55

Pupa
Üye
Katılım
30 Kas 2025
Mesajlar
241
Tepkime puanı
93
Ekte de gördüğünüz üzere geçtiğimiz günlerde Messorlarımı ow'ye bağladım. 4 işçisi var bir tanesi sakat. Merak ettiğim bir şey var: ow'deki yemlikten tüpün içine tohum taşımıyorlar, işçileri bir kaç defa dışarda gördüm besin açısından bir sorun teşkil eder mi? Ow'yi sökmeli miyim?
Yemekleri tüpün ağzına koymanız daha iyi olur bence, hem kraliçe de yemeği fark edip alabilir. İşçi sayısı da arttıkça ow yi keşfederler.
 

talha55

Pupa
Üye
Katılım
30 Kas 2025
Mesajlar
241
Tepkime puanı
93
O yaptı diye doğru olmak zorunda değil test tüpünde 10 15 işçi olana kadar besleyin bence
Hocam doğruluğu değilde çözüme mi odaklansak? Koyması ölüm getirmez sadece yemeği tüpün ağzına bırakıcak ow olmasa bile zaten yemeği oradan alıcaklar işçi sayısı arttıkça da ow yi keşfederler işte.
 

yağızalp

Majör
Üye
Katılım
30 Ocak 2026
Mesajlar
710
Çözümler
9
Tepkime puanı
387
Hocam doğruluğu değilde çözüme mi odaklansak? Koyması ölüm getirmez sadece yemeği tüpün ağzına bırakıcak ow olmasa bile zaten yemeği oradan alıcaklar işçi sayısı arttıkça da ow yi keşfederler işte.
Karıncalar büyük alandan korkar ondan dolayı dışarı çıkmayabilirler zaten daha az işçililer bence outworld çıkartılmalı tohumlar tüpe takılmalı zaten gerek yok tek tüpte gayet iyi idare ediyorlar
 

talha55

Pupa
Üye
Katılım
30 Kas 2025
Mesajlar
241
Tepkime puanı
93
Karıncalar büyük alandan korkar ondan dolayı dışarı çıkmayabilirler zaten daha az işçililer bence outworld çıkartılmalı tohumlar tüpe takılmalı zaten gerek yok tek tüpte gayet iyi idare ediyorlar
Tabii doğru ama ow ye çıkmamalarının bir sorun yaratacağını pek düşünmüyorum zaten 10 15 işçiye ulaşmaları iyi beslenmeyle çok sürmez bence, Çıkartmasına gerek kalmayıp, tohumları yine tüpün içine doğru koyması yeterli olur bence. @anakin ?
 

yağızalp

Majör
Üye
Katılım
30 Ocak 2026
Mesajlar
710
Çözümler
9
Tepkime puanı
387
Tabii doğru ama ow ye çıkmamalarının bir sorun yaratacağını pek düşünmüyorum zaten 10 15 işçiye ulaşmaları iyi beslenmeyle çok sürmez bence, Çıkartmasına gerek kalmayıp, tohumları yine tüpün içine doğru koyması yeterli olur bence. @anakin ?
Alan büyük stres olurlar dediğim sorun bu

Tabii doğru ama ow ye çıkmamalarının bir sorun yaratacağını pek düşünmüyorum zaten 10 15 işçiye ulaşmaları iyi beslenmeyle çok sürmez bence, Çıkartmasına gerek kalmayıp, tohumları yine tüpün içine doğru koyması yeterli olur bence. @anakin ?
Yine aynı mantık outworld burda gereksiz bir stres faktörü olarak kalıyor
 

anakin

Süper Koloni
Yardımsever
Üye
Katılım
18 Nis 2025
Mesajlar
2,566
Çözümler
124
Tepkime puanı
2,368
Tabii doğru ama ow ye çıkmamalarının bir sorun yaratacağını pek düşünmüyorum zaten 10 15 işçiye ulaşmaları iyi beslenmeyle çok sürmez bence, Çıkartmasına gerek kalmayıp, tohumları yine tüpün içine doğru koyması yeterli olur bence. @anakin ?
Bur sorun olmaz. Doğada yemek yuvalarının içine girmiyor sonuçta yine dışarı çıkıp arıyorlar.
 
Üst