- Katılım
- 29 May 2026
- Mesajlar
- 74
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 34
Ekte de gördüğünüz üzere geçtiğimiz günlerde Messorlarımı ow'ye bağladım. 4 işçisi var bir tanesi sakat. Merak ettiğim bir şey var: ow'deki yemlikten tüpün içine tohum taşımıyorlar, işçileri bir kaç defa dışarda gördüm besin açısından bir sorun teşkil eder mi? Ow'yi sökmeli miyim?