- Katılım
- 9 Haz 2022
- Mesajlar
- 96
- Çözümler
- 6
- Tepkime puanı
- 121
👉Haberler bu hafta bayağı iyi👈
Termit -A- kolonisi ilk nymhpini çıkarmış.
Sahip olduğum bu formika şu ana kadar beslediğim karıncaların en hızlı gelişeni bir sürü Pupası olmuş.
Pupadan işçi çıkmamış ama yeni larvalar oluşmuş baya iyi durumda.
Bu arada günlükten ayrı yetiştirdiğim Messor kolonimde Media olduğunu düşündüğüm bir larva var birde nanitik ve minorlerden büyük Pupa var oda Media çok yüksek ihtimal ilk nesilde Media ürettiğine dair veri olarak kalsın buda.
Tetramoriumun yumurtaları artmış.
Lasiusun yumurtaları artmış.
Termit -A- kolonisi ilk nymhpini çıkarmış.
Sahip olduğum bu formika şu ana kadar beslediğim karıncaların en hızlı gelişeni bir sürü Pupası olmuş.
Pupadan işçi çıkmamış ama yeni larvalar oluşmuş baya iyi durumda.
Bu arada günlükten ayrı yetiştirdiğim Messor kolonimde Media olduğunu düşündüğüm bir larva var birde nanitik ve minorlerden büyük Pupa var oda Media çok yüksek ihtimal ilk nesilde Media ürettiğine dair veri olarak kalsın buda.
Tetramoriumun yumurtaları artmış.
Lasiusun yumurtaları artmış.
