- Katılım
- 24 Mar 2024
- Mesajlar
- 93
- Tepkime puanı
- 47
Bu yengeç örümceğim yumurtladı ve sürekli yumurtaların başında duruyor ve konumu çok kötü bi yerde. Yaprağın altına yumurtlamış yaprağıda terariyumun üst kapağına sabitlemiş kapağı düzgün açamıyorum. İçine küçük güve attım etrafta boş boş geziyor örümcek fark etmiyo bu örümceği nasıl besliycem yada beslememe gerek var mı?
