Nasıl beslerim?

Burak_1111

Larva
Üye
Katılım
24 Mar 2024
Mesajlar
93
Tepkime puanı
47
Bu yengeç örümceğim yumurtladı ve sürekli yumurtaların başında duruyor ve konumu çok kötü bi yerde. Yaprağın altına yumurtlamış yaprağıda terariyumun üst kapağına sabitlemiş kapağı düzgün açamıyorum. İçine küçük güve attım etrafta boş boş geziyor örümcek fark etmiyo bu örümceği nasıl besliycem yada beslememe gerek var mı?IMG_5576.jpeg
 
Üst