Merhaba arkadaşlar,
Daha önce de belirttiğim gibi bir versicolor ve bir pulchripes aldım. İkisi de L1 evresinde. Dün mikro un kurtlarım elime ulaştı ancak maalesef büyük kısmı ölü çıktı.
Yeni sipariş verene kadar bir defaya mahsus olmak üzere bu ölü mikro un kurtlarıyla besleme yapmamın bir sakıncası olur mu? Daha önce benzer bir durum yaşayan veya tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Teşekkür ederim.
Daha önce de belirttiğim gibi bir versicolor ve bir pulchripes aldım. İkisi de L1 evresinde. Dün mikro un kurtlarım elime ulaştı ancak maalesef büyük kısmı ölü çıktı.
Yeni sipariş verene kadar bir defaya mahsus olmak üzere bu ölü mikro un kurtlarıyla besleme yapmamın bir sakıncası olur mu? Daha önce benzer bir durum yaşayan veya tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Teşekkür ederim.