Merhaba, iki adet Messor kolonim var. Birkaç gün içinde iki kraliçem de ilk işçilerini çıkardı. Ben de enerjileri yerine gelsin diye ikisine de şekerli su verdim. Bundan sonraki süreçte beslemeyi nasıl yapmamı önerirsiniz? En önemlisi; şekerli suyu kaç günde bir vermeliyim? Protein takviyesini kaç günde bir vermeliyim ve bu iki besini aynı gün mü yoksa farklı günlerde mi vermeliyim? Besleme periyodu 3 günde bir mi yoksa haftada bir mi olmalı?