- Katılım
- 30 Kas 2025
- Mesajlar
- 216
- Tepkime puanı
- 79
Herkese merhaba, Malum yaz ayı geldi sıcaklar başladı, Leopardım sıcaklar arttığından beridir son 4 gündür falan hep nemli torf mağarasında, çıkmıyor bile, ve ternostatlı pedi açık 30-31 dereceye sabit ve uyuyor sürekli yemek yemeye de pek iştahlı değil gibi, siz yazda pedi çalıştırıyor musunuz ?
Moderatör tarafında düzenlendi: