Merhaba arkadaşlar Camponotus sanctus da larva pupa arasındaki farkı nasıl anlarım, pupa larını kozaya örüyolar hangi evrede pupa demem lazım projem için sayım yaparken bu gün bi anda ilk işçimin çıktığını gördüm be şok oldum bide ilk beslemede un kurdu vermeli miyim parçalayabilir mi?
Moderatör tarafında düzenlendi: