- Katılım
- 28 Ağu 2024
- Mesajlar
- 12
- Tepkime puanı
- 2
Merhaba dostlar karıncamı bulalı yaklaşık 3 ay olacak ve çok şükür çok iyi yumurtladı. Kraliçeyi Eskişehir Sivrihisardan buldum ve şu an ilk işçisini çıktı. Ben ilk etapta camponotus türü sanmıştım ama şuan messor cinsine benzetmeye başladım yani emin değilim. sizce karıncanın türüne yardımcı olur musunuz?