Merhabalar,
Elimde türünü bilmediğim iki adet kraliçe karınca var. Bu kraliçeleri bir arkadaşımdan aldım. İlk yumurtalarını bırakmışlardı ancak zamanımız çok kısıtlı olduğu için onları eski test tüpünden yeni test tüpüne hızlı bir şekilde aktardık. Bu sırada yumurtaları taşıyamadık.
Bu nedenle işçilerin çıkışı gecikecek gibi görünüyor ve doğal olarak ilk beslenmeleri de daha geç olacak. Sizce kraliçelere biraz şekerli su veya ballı su vermeli miyim? Vermem gerekiyorsa ne zaman vermeliyim?
Bilgisi olanların yardımcı olmasını rica ederim. Teşekkürler.
Elimde türünü bilmediğim iki adet kraliçe karınca var. Bu kraliçeleri bir arkadaşımdan aldım. İlk yumurtalarını bırakmışlardı ancak zamanımız çok kısıtlı olduğu için onları eski test tüpünden yeni test tüpüne hızlı bir şekilde aktardık. Bu sırada yumurtaları taşıyamadık.
Bu nedenle işçilerin çıkışı gecikecek gibi görünüyor ve doğal olarak ilk beslenmeleri de daha geç olacak. Sizce kraliçelere biraz şekerli su veya ballı su vermeli miyim? Vermem gerekiyorsa ne zaman vermeliyim?
Bilgisi olanların yardımcı olmasını rica ederim. Teşekkürler.