- Katılım
- 30 Kas 2025
- Mesajlar
- 243
- Tepkime puanı
- 95
O da çok iyi olur, Hatta ortamı kurabilirsek toplu feign gibi oyunlar da oynayabiliriz bence.Ben de gelebilirim ama amongus daha iyi olur. Bir de hangi platformdan konuşacağız oynarsak?
O da çok iyi olur, Hatta ortamı kurabilirsek toplu feign gibi oyunlar da oynayabiliriz bence.Ben de gelebilirim ama amongus daha iyi olur. Bir de hangi platformdan konuşacağız oynarsak?
Ben de gelebilirim ama amongus daha iyi olur. Bir de hangi platformdan konuşacağız oynarsak?
Hocam ekran kaydı alabilirmisiniz? Ben oynayamam ama merak ediyorum.Hocam eğer bugün az kişi olursak başka bir gün yapabiliriz. Sizin bilgisayarınız ne zamana tamir olur?
Ben alabilirim hocam, Unutmazsam eğer.Hocam ekran kaydı alabilirmisiniz? Ben oynayamam ama merak ediyorum.