Karıncamı ne ile beslemeliyim?

messoconstructor

Yumurta
Üye
Katılım
23 Nis 2026
Mesajlar
10
Tepkime puanı
6
Herkese selam,Ben bu hobiye yeni başlıyorum ve ilk koloni denemesi olarak Messor structor
deneyeceğim ama ne ile besleyeceğimi bilmiyorum. Chia tohumu ile besleyebilirmiyim
(Taze(bitki hali) normal (tohum hali)) Fark eder mi?
 

Cio

Süper Koloni
Moderatör
Yardımsever
Forum Delisi
Deneyimli Hobici
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
2,749
Çözümler
380
Tepkime puanı
2,846
3 günde bir az miktarda şekerli su, haftada bir kere un kurdu gibi canlı yem takviyesi ve yaş olmayan kuru tohumlardan birkaç tane atıp, bittikçe verebilirsiniz. Kraliçe ilk işçisini uçtuktan sonraki 2 ay içinde çıkarırsa o süreçte beslemeye gerek olmaz ama bu süre uzarsa enerji depoları azalır haliyle şekerli su takviyesi gerekebilir.
 

MustafaPX

Nanitik
Üye
Katılım
2 Şub 2025
Mesajlar
290
Çözümler
3
Tepkime puanı
164
Herkese selam,Ben bu hobiye yeni başlıyorum ve ilk koloni denemesi olarak Messor structor
deneyeceğim ama ne ile besleyeceğimi bilmiyorum. Chia tohumu ile besleyebilirmiyim
(Taze(bitki hali) normal (tohum hali)) Fark eder mi?
İşçileri çıkana kadar besleme yapılmaz ama çıktıktan sonra şekerli su haftada 1 kere fln Muhammet kuş yemi onları kırıp tüpün içine koy her zmn kalsınlar bide protein için un kurdu haftada 1-2 kere.
 
Üst