DIY alt başlığı

Mikrox

Minör
Üye
Katılım
12 Nis 2026
Mesajlar
255
Çözümler
1
Tepkime puanı
286
Merhaba değerli moderatör ekibi ve hobidaşlar. Forumda gezinirken çok fazla kişinin 3D printer ile ilgilendiğini veya el yapımı içeriklere ilgi duyduğunu gördüm. Bu başlıklar genelde diğer başlıkların arasına karışıp kayboluyor ve çok güzel fikirler de beraberinde gömülüp gidiyor.
"DIY (Kendin Yap)" gibi bir alt başlık açılsa; en azından 3D printer ile ilgilenen hobidaşlarımız bastıkları formicarium, outworld, test tüpü standı vb. ürünlerin STL dosyalarını veya en azından çizimlerini paylaşsa; akvaryum ile ilgili arkadaşlarımız el yapımı LED, filtre gibi sistemleri paylaşsa veya yine forumda çokça sorulan aksolotl akvaryumuna soğutucu yapımı gibi şeylerin rehberlerini oraya açsak; elektrik-elektronik sistemleri ve devre kartı yazılım gibi şeylerin hobi ile birleştirildiği projeleri orada toplasak daha iyi ve düzenli olmaz mı?
Bunlar sadece ilk etapta aklıma gelen fikirlerdi. Ek olarak buna başka sistemler de eklenebilir. Örneğin; geçenlerde bir hobidaş ahşap formicarium yapımı hakkında konu açmıştı. Bu gibi konuları da buraya açmak çok daha iyi olur diye düşünüyorum. Bu konuda her türlü görüş ve fikirlerinize açığım. Herkese iyi hobiler.
 
Üst