Arkadaşlar bir beslenme üzerine bir deney yapıyorum bilenler vardır aranızda bildiğiniz gibi ilk işçi çıkana kadar besin verilmesine gerek yok ama benim deneyimde koşulların aynı olması lazım ilk işçi çıkmadan da besin vermeye başlayabilir miyim sizce ?
Moderatör tarafında düzenlendi: