Merhaba, crested gecko almayı düşünüyorum ancak yazın odamın sıcaklığı 30 dereceye çıkıyor. Klimam yok. Bu sıcaklıkta crested geko beslemek mümkün mü, nasıl bir soğutma sistemi önerirsiniz? Daha hiç sürüngen beslemedim o yüzden çok bilgim yok.
Peltier düşündüm aslında onu deneyeceğim gibi duruyorTeraryumu sürekli soğuk nemli tutmak ve hayvana girebileceği bir su birikintisi vb. gibi bir şey yapmak geliyor aklıma, ısıtan lambalar var ama soğutanı hiç duymadım