- Katılım
- 19 Haz 2026
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 1
Dostlar, ilk kolonimi kuracağım. İki Tetramorium buldum. Bazı sorularım var. Öncelikle kraliçeleri aynı karanlık ortama koymamda sakınca var mı? Parfüm kutumun pamuklu kısmını oyup tüpleri sıkıca yerleştirmek için oyuk oluşturdum. Tüplerim 10 cm, kısa olduğunu biliyorum ama bunu bulabildim. Tetramorium küçük bir cins olduğundan sorun çıkmayacağını umuyorum. Parfüm kutusunun siyah pamuğunu bir fırsatta beyaza boyayacağım, rahat görebilmek için. Kraliçelerin beyaz pamukların üstünden ayrılmıyor olması anormal mi? Yoksa su ihtiyaçlarını karşılamak için mi oradalar? Son olarak, birkaç gün sonra şehir dışına gidiyorum. Kolonimi de götürmem gerek. Kutuyla kapalı bir şekilde taşısam strese girerler mi? Şimdiden teşekkür ederim.
Ekli dosyalar
-
20260619_200204.jpg33.6 KB · Görüntüleme: 8 -
20260619_200144.jpg32.4 KB · Görüntüleme: 8 -
20260619_200109.jpg45 KB · Görüntüleme: 7 -
20260619_113800.jpg18.9 KB · Görüntüleme: 9 -
20260619_093755.jpg42.4 KB · Görüntüleme: 8 -
20260619_194010.jpg22.9 KB · Görüntüleme: 6 -
20260619_200153.jpg38.6 KB · Görüntüleme: 8
Moderatör tarafında düzenlendi: