Hocam nem pamuğu ise sorun olmaz diye düşünüyorum yuvayı kendine göre ayarlıyor olabilir benimkiler de ilk başlarda cekiştiriyordu sonradan geçti.Dün bulduğum Cataglyphis nodus kraliçesine test tüpünde işçi ekledim. Şu ana kadar herhangi bir sorun yaşanmadı. Ancak işçi karınca deli gibi pamuğu ısırıyor ve onunla uğraşıyor. Bunun sebebi ne olabilir?
Fotoğraf koyma şansınız var mı
Nem pamuğu değil çıkış tarafında sürekli.Hocam nem pamuğu ise sorun olmaz diye düşünüyorum yuvayı kendine göre ayarlıyor olabilir benimkiler de ilk başlarda cekiştiriyordu sonradan geçti.
Pleksi kap siparişi verdim, elimde yoktu. Gelince outworldlerini ayarlayacağım. Benim de tahminim o yönde.Hocam koloni açtır ve outworlde çıkmak istiyorlardır büyük ihtimalle, eğer elinizde klasik outworld yoksa tubs and tubes setup yapabilirsiniz
Hocam kum varmi tupun icindePleksi kap siparişi verdim, elimde yoktu. Gelince outworldlerini ayarlayacağım. Benim de tahminim o yönde.