Türe ilk defa bakacağım. Doğrudan outworld'e ihtiyaç duyduklarını okudum. Isıtmak için de sanırım ampul kullanmam ve işçi eklemem gerekiyor. Şu an elimde canlı yem yok. 4-5 gün boyunca ne ile idare edebilirim? Tavsiyelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Birde zemin nasıl olmalı ne kullanabilirim?