Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Cataglyphis kraliçem tüm yumurtalarını yedi şimdi de larvaları yemeye başladı. Haftada 3 micro un kurdu veriyorum 2 kerede ballı su veriyorum. Sebebi ne olabilir tahmini olan var mı ?
Bunun nedeni şuan yaptığınız gibi coverı açıp fotoğraflamaya çalışmak yada gözlem yapmak olabilir. Bu gözlemlerinizi azaltmanızı tavsiye ederim özellikle bu Nazlı kızlarımız bu tür davranışlardan hiç hoşlanmıyor maalesef.(Flash tutularak yapılan gözlemi kessinlikle önermiyorum.)