Arkadaşlar ben mi aceleciyim bilmiyorum fakat yaklaşık 20 gün önce bulduğum ve 12 gün önce tüpe geçirdiğim kraliçemin sadece 1 yumurtası var(10 gün önce ilk yumurta). Bu türün yavaş geliştiğini biliyorum fakat anormal bir durum yaşadığımdan şüpheleniyorum. Sizce anormal bir durumsa ne yapmalıyım?
Moderatör tarafında düzenlendi: