Merhabalar, 10L lik bir betta akvaryumu kurdum ve balığı aldım. Ama yem konusunda ne almalıyım emin değilim. Yem önerebilir misiniz?
Birde küçük biryerde yaşıyorum ve balik icin az seçeneğim vardi en iyisini seçmeye çalıştım ama ınternette gördüklerim gibi değildi.
Renkleri ne kadar değişir?
Şu an elimde bulunan yemin fotoğrafını ekledim.
Birde küçük biryerde yaşıyorum ve balik icin az seçeneğim vardi en iyisini seçmeye çalıştım ama ınternette gördüklerim gibi değildi.
Renkleri ne kadar değişir?
Şu an elimde bulunan yemin fotoğrafını ekledim.