Hocam bir sorun yok, benim messor q da 3 günde yaklaşık 17 20 işçi çıkardı kendine son 4 5 gündür ara ara ölü karıncalar görüyorum fakat koloni için risk olan bir durum değil gayet doğal.Yaklaşık 20 işçisi olan bir Messor kolonim var; bugün bir işçi öldü, geçen hafta da birini kaybetmiştim. Bunun nedeni ne olabilir?