Merhaba, Messor kolonilerimin ilk işçisi çıktı. Bu sabah, ilk işçi çıktığı için hem enerji alsınlar hem de beslensinler diye tüpe şekerli su koymuştum. Ancak bir anlık dalgınlığıma gelmiş ve aradan biraz vakit geçmiş, bu yüzden kulak çöpünü tüpten geç çıkardım. Çıkardığımda kulak çöpünün altında kahverengi bir sıvı olduğunu fark ettim. Bu durum küf tarzı bir şeyden mi kaynaklanıyor, yoksa kulak çöpündeki şekerli su mu bozulmuş? Durumu fark eder etmez çubuğu hemen tüpten aldım, nemli başka bir kulak çöpüyle o kahverengi sıvıyı temizleyip bölgeyi kuruttum. Ardından yeni bir pamukla tüpün ağzını kapattım. Bunun neden kaynaklandığını tam olarak bilemiyorum; kraliçe ve koloni için bir sorun teşkil eder mi?