- Katılım
- 29 Nis 2025
- Mesajlar
- 527
- Çözümler
- 90
- Tepkime puanı
- 691
Çok bir çizim yeteneğim yok ama gelmek isterim.MECCHA CHAMELEON diye bir oyun var illa keşfetinize düşmüştür. Kendinizi boyayıp saklanıyorsunuz, eğer dilerseniz gelmek isteyen olursa 7 8 kişi falan olursak bu oyunu oynayalım diyoruz. @KingCat ile beraber sarar bence.
Steamde 4 dolar.Oyunun fiyatı ne kadar?
Katılıyorum.Bunun için bir discord grubu kursanız daha iyi olmaz mi ? Benide yazın bu arada
Zaten bir Karınca Çiftliğim discord sunucumuz var. Sizleri de bekleriz😊.Bunun için bir discord grubu kursanız daha iyi olmaz mi ? Benide yazın bu arada
Banlandım. İstesemde gelememZaten bir Karınca Çiftliğim discord sunucumuz var. Sizleri de bekleriz😊.
Karınca Çiftliğim Discord Sunucusu'na katıl!
Discord'daki Karınca Çiftliğim topluluğuna göz at, diğer 2403 üyeyle takıl, ücretsiz sesli ve yazılı sohbetin tadını çıkar.karincaciftligim.com
Hocam oyun içi konuşma var. İsterseniz gelebilirsiniz.Banlandım. İstesemde gelemem
Hocam eğer bugün az kişi olursak başka bir gün yapabiliriz. Sizin bilgisayarınız ne zamana tamir olur?Eğer bilgisayarımın tamiri yetişirse bende katılmak isterim discordum yok oyun içi konuşmadan katılabilirim
Yetişmeyecek
Tamamdır, akşama doğru oymayı planlıyoruz netleşirse ben size yazarım.
Oyunu daha almayın.
Daha tamire veremedim 1 haftası var tamirci uzak müsaitde olamıyorum başka oyunlar oynarsak belki ilerde yetişebilirim ekran gitmese iyi olurdu(temazsızlık var birde termal macun yenilemesi yapmam gerek)Hocam eğer bugün az kişi olursak başka bir gün yapabiliriz. Sizin bilgisayarınız ne zamana tamir olur?
Mobil varmış gelebilirim.Arkadaşlar eğer alamayan olursa goose goose da oynayabiliriz hem o mobilden de oynanıyor.
Bende gelebilirim ggdArkadaşlar eğer alamayan olursa goose goose da oynayabiliriz hem o mobilden de oynanıyor.
Ben de gelebilirim ama amongus daha iyi olur. Bir de hangi platformdan konuşacağız oynarsak?Arkadaşlar eğer alamayan olursa goose goose da oynayabiliriz hem o mobilden de oynanıyor.